04 August 2011

kePeliKan gUa :)


hYe...!!!
bila aku makan je mesti aku sendiri rasa kejahilan aku terhadap makanan..
siyes..! cara aku makan sumpah membazir..!
tak baik membazir..
amalan kaum-kaum SYAITAN bai..!

boleh kira dengan kalkulator berapa banyak kali aku boleh 
siapkan sesi melantak dengan pinggan yang kosong..;))

paling aku tak pandai nak makan dengan sempurna
iaitu IKAN...
memang failed..!
last-last aku sendiri kesian tengok ikan-ikan tuu..:((
maafkan aku cik Ikan yang dah jadi mangsa kerakusan aku..hohohoiii..!

Tapi antara favourite aku ikan ni..
nak-nak ikan bakar cicah air asam..
mak selera nyahhh..!
(♥_♥)
jom usha sikit mangsa aku kali ni...
------
Butir peribadi
nama : ikan baju besi @ terubok
umur : 5bulan 2hari
berat : 500gram
panjang : 15cm
tarikh lahir : 12 feb 2011
tarikh wafat : 3 ogos 2011

terseksa tengok ikan nie...:((


mulut che aten : ikan kaya dengan protein..baik untuk pembetukan tisu-tisu baru

~~SALAM~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...