06 September 2011

haRi dEmI hAri



terlalu mengharapkan manusia beku dilimpahi kebahgiaan

Hari demi hari
------------------
antara aku dan kau..
ya,masih kosong...
rasa kosong yang senangtiasa menerjah...
tersenyum kaku aku pancarkan...
tapi hati bersisa kepedihan...

aku dapat rasakan jiwa kau tak sepenuhnya buat aku...
maaf,
bukan bermaksud untuk memaksa...
hatta,membuat kau rimas..
tapi aku benar-benar mahu kenyakinan...

aku terlalu sayangkan kau..
aku takut kehilangan kau.....
aku takut aku sepi tanpa kau..
aku takut impian aku berderai..
aku takut aku tersadai..
aku takut aku tersungkur...
aku takut aku rebah...

mampu berdiri kerana cinta kau tetap bersama


kau tawarkan kebahgiaan,
kau tawarkan kegembiraan,
kau tawarkan segunung impian,
kau tawarkan keindahan,
kau tawarkan cahaya ,
segala-galanya kau buat aku indah...!

kehadiran kau,
membuat aku menjerit..
membuat aku tertawa..
membuat aku tersenyum..
membuat aku bahgia...
mebuat aku menangis..
membuat aku lemah...
walau 1 nano saat selepas mengenali.....

untuk kau,
jangan kau tinggalkan bahgia..
tertutup rapat ruang menjahit derita dulu..
telah aku tanam rasa kelukaan...
erti penyesalan yang tak akan menerjah hati ini..
kerna...
aku tetap menunggu kau...


cik aten : rasakan perjalanan masa terlalu lambat....tertunggu-tunggu saat janji itu terpatri.....

i love u

~SALAM~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...