06 September 2011

haPpY eId '11


SALAM LEBARAN'11




sesungguhnya raya kali ini lebih bermakna disamping keluarga tersayang...

benar,
ikatan kekeluargaan amat penting..
susah senang hanya keluarga disisi..
baik buruk hanya keluarga yang mnerima diri kita seadanya....
ya..aku belajar tentang ini semua...

tentang aku,
yang dilahirkan sebagai anak tunggal...
tanpa abang,tanpa kakak,tanpa adik..
hanya aku seorang diri...
hanya punya abah dan umi tersayang..

jujur,
anak tunggal kehidupan memang sunyi...
sepi..
gembira melihat keluarga yang besar...
yang mampu berkongsi bersama adik beradik..
berkongsi cerita..
berkongsi masalah..
berkongsi makan..
berkongsi pendapat..
berkongsi pakaian...

tapi,
aku bersyukur punya sepupu yang saling tak tumpah seperti adik beradik aku sendiri...
bersama mereka aku berkongsi cerita,
berkongsi masalah,
berkongsi makanan,
berkongsi pakaian,
saling bergelak tawa,
saling bertanya khabar...
ya..aku bertuah punya mereka sekalian...
dikelilingi anak buah yang comel & berbagai ragam...
raya aku begitu bermakna...
rona-roni terisi padat...
terima kasih kalian...

abg is & kakak zara..pandai bergaya

bersama suhada...sayang dia :))

bersama umi tersayang :))

adik miman & kakak zara..mereka comel..!

adik miman kobis
~~SALAM~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...