06 September 2011

aku & kau

aku & kau

lohong itu jauh tetapi aku gagahi...kerna kau di penghujung

cukup untuk aku katakan
aku bahgia dengan kehadiran kau lelaki...
walau kadang-kadang hati aku disakiti...

sebab tu,
aku tak pernah berputus asa...
aku tetap menunggu hati kau untuk aku....
satu-satunya hanya untuk aku..
tetap utuh hanya buat aku seorang..
sepenuhnya hanya aku...

manusia beku bertaruh rasa hati kerna terlalu ingin memiliki

aku percaya,
saat itu akan hadir untuk aku & kau..
aluti segala kegusaran hati ini..
padamkan sisa-sisa amarah...
meninggal jauh kesakitan..
menimbus kepedihan..

betapa aku ingin kau merasakan
kau begitu bermakna untukku...
kau lah raja dihatiku..
walau sekelumit aku tak ingin kau disakiti..
benar-benar kau rasa istimewa disampingku..
hayatku,
hanya akan ku dedikasikan buatmu..
berikan peluang untuk aku 
membahgiakan kau...
mencintai kau..
menjaga kau sepanjang hayat...

rebah manusia ini bangkit semula kerna kau lelaki

terakhir,
hargailah disaat hati ini masih memujamu...
hargailah kasih sayang yang tercipta untukmu ini..
hargailah kesetiaan yang tiada banding ini...
hargailah penantian untuk kau selama ini...
hargailah kewujudan aku di hayat kau...

aku mahu tenang bersama kau...
itu saja....
ertinya,kewujudan hanya aku & kau..
ruang bersemadi hanya diisi antara kita...
fokusnya,
hanya aku & kau

tenang : aku cintakan kau..
:) :) :) :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...