10 April 2011

Baru ku tahu

Terlalu signifikan dan terlalu infiniti untuk aku berbicara..
Ya,gadis terluka kali ni...terluka yang aku bagai hilang pedoman..
kewaran gadis benar-benar di tahap merebahkan diri gadis sendiri..

Sahabat vs Cinta,
arh,gadis benar-benar mahu jadi gila apabila kebenaran tentang cinta,dia & sahabat
tak sesekali terlintas walau sekecil zarah aku akan melalui soal cinta sebegini..
aku benar-benar diuji...

Tegar,
benar...sungguh tegar kalian memperlakukan aku sebegini..
terhurai segala yang tersurat..
sahabat,sampai bila kalian mampu sorokkan kebenaran?
aku bukan patung barbie yang hanya mempunyai mata yang besar & cantik
tapi kaku untuk melihat dan menilai gaya tingkah mu?
aku gadis jua yang teramat memahami walau ia terlalu aneh dan tiada logika untuk di tafsir..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...