06 April 2011

Tenang :)

Gadis..
aku gadis biasa seperti gadis lain
punya hati & perasaan untuk disenangi & di sayangi
kadang-kadang duniaku terpalit saat dusta nista sama..

arh...pandai berkata-kata tapi aku tetap gadis biasa yg tak lari dari membuat silap
aku bukan siapa-siapa mahu menghukum kesilapan manusia
bukan provokasi tapi hati tetap mahukan kepuasan dari dia..

DIA??
ketawa dalam kepekatan..
tak pernah aku wacana tentang dia..
biarlah hati menyimpan segalanya

Perlu peluang kedua?
zahir aku gadis biasa sekali lagi..
aku sama tiada kesempurnaan & tak selayak mengharapkan sesuatu yg sempurna
cuma dia..dia perlu berusaha dan sentiasa usaha  terbaik untuk gadis ini..
aku memaafkan...
antara gadis & dia senangtiasa mengharapkan kebahgian
Ah, cinta?kebahagiaan? bukan seperti gula mahupun gandum
bahkan bukan dapat disukat dan pastinya penimbang adalah berbeza antara insan...monolog sendirian



lihat dan renungkan
tiada dan tak akan pernah ada titik noktah untuk berbicara tentang hati
kerana gadis dan kalian punya hati :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...