02 March 2011

selfish ye..

Sungguh aku serabut lihat kondisi blog aku..!!!
ni buat aku malas nk layan ni..!

boleh katakan aku agak atau senang cakap memang terasa
dengan perangai insan tu..
easy word to say selfish tahap gunung jerai la..!

nak story morry ni aku bukanlah terror 
bagai player antarabangsa tp semangat aku mengalahkan ''dato bahaman & tok janggut"
wow!!

citra cerita berlaku apabila name utk player netball wakil kolej dah up
Alhamdulillah aku terpilih.....
dalam 10minit kemudian aku dipanggil oleh senior a.k.a other player
-----------------------
senior 1: akak ada hal nak bincang,harap ko tenang
aku : asal plak ni kak?ape masalah ni?
senior 2 : susah kami nk explain tp akak bru dpt panggilan coach tukar player
aku : ok,tukar player??maksudnya?
senior 3 : coach keluarkan ko and masukkan tut...
aku : hah??!! (mata membesar!) knp??
senior 1: kami dah meeting and bincang memang player selesa ngan cara ko dan 
dah siap muktamad ngan keputusan td..
tapi tiba2 akak dapat call..tp tdi memang si tut pergi jumpa coach
aku : mana adil mcm ni...tak betul la cara ni..**kecewa gile!!

sumpah!! aku sgt2 kecewa.klimaks!!..knpa tiba2 coach tukar player??
cepat2 aku call coach...
setelah agak nak habis kredit aku di telan
maka coach nak kekalkan aku n si tut tapi kuarkan player lain!!
adoi...!!
kenapa ni??

aiseehhh kawan pasai pa jadi lagu ni?
nanya la kat org hang kacau bakat org...
**yes!!aku memang geram dgn style yg terlalu selfish ni..!!

kita kadang2 perlu jgk selfish utk kebaikan diri tapi tengok keadaan la kwn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...