02 March 2011

bersukan sebentar

baru-baru ni aku n team netball kolej aku 
ada friendly match ngan kolej jururawat masyarakat Bukit Mertajam..
 awal pagi lagi Che Tinted a.k.a che Maniam datang ambik kami..

orang tgh sedap membuta dalam selimut lagi kami dah kena hon pim!pim!pim!
6pagi bai..!!

bawak nina sebagai peneman
time di beri peluang utk bawak pengiring terus terpancul wajah si nina ni
coz aku tau dia memang kuat berjalan!! 
alang2 meh aku kenalkan cewek cewok kat tepi aku tu..
 nama manja : nina @ mekna
asal : mek klate
kelebihan : berwajah manis bersuara lemak manis
tambahan : tahi lalat di dagu yg manis
status : single n sedang mencari..si botak diutamakan!

------------------
haa...tapi paling nak di gembar gemburkan team kami menang!!
goal berapa???
hahaha....!!
70-0!!
gile ko goal mcm tu!
setakat main level kolej tak logik akal lol...!
setakat 17-7 je la..
by the way congratez!!!

menyesal aku dgn no 1..!!
aku tibai je van depa!
nota cik aten :- sayang komponi seikhlas hati bukan terpaksa!
                       - jaga kebersihan..pastikan cuci tangan sebelum & selepas makan!
-

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...