18 February 2011

Keriangan sendirian

aiyayaya!! betapa aku nk ckp betapa HAPPY nye aku...
nape happy sgt??
mr.Bf nk dtg melamar!!

 hahahaha..kena tipu :)
ok la...abah hadiahkan KERETA!!
huhu.kena tipu lagi :)
superhampeh!
yela sebenar and sebetulnye class english tuk SEM ni dah habis td!
dapat la aku merasa cuti di hari jumaat...
*
*
*
*
berbalik cite dalam class tadi,
kami telah menduduki final paper for english..
tapi aku sidikit and ciput kecewa
coz waktu speech aku punye video
xsempat di tayangkan coz masa betol2 jeles thap gunung dah!
semalam punya la bertungkus-lumus aku searh kat u-tube
tut..tut...xjadi la plak....
xpe la xder rezeki ko la si video...

kesian pada si bella yg tgh layan mimpi dikejutkan aku
utk menolong proses2 download video tuh..
byk kali plak kena kejut..
anyway credit for Nabella!****

**nasib ko la bella dapat kawan yg agak jakung tentang download bnda2 camni..
actually,aku xpernah buat kerja copy ni..hehehe
p.o.y.o


------------------------------------------------------------------------------------------------------
ada benda aku dah lama nak share nie..
*sharing is caring*

meh nak cite sikit,
hostel aku duduk bertapa ni betul2 menghadap pusat Haemodialisis
tapi ada tentang satu pesakit ni buat aku terdetik
'kesiannye'..'kesianye'..

2hari sekali pasti uncle(pesakit) ni akan datang
utk cuci kidney dia...
timbulnya rasa kesian bila aku tengok dia datang dgn si aunty..
naik motor beroda empat...
bila je sampai si aunty akan ambilkan wheelchair tuk uncle..
mungkin uncle xlarat nak jalan
tp uncle yg pandu motor tu..

kebiasaanya mereka akan sampai sekitar jam 2 ptg..
sekitar hari dah gelap n xde org area 730pm baru mereka akan balik..
lama kan???
kesiannya.................

time nak balik,si aunty akan tolak uncle sampai ke motor..
dah siap naik,
aunty plak naik..
yela,habis tu xkan org lain lak naik..huhu..
tapi menyentuh hati aku bila tgk
si aunty duduk di dalam kotak motor tu

*mcm mane aku nk citer ni...korang cuba bayangkan
*bantuan gambar akan di upload nanti
aunty baru je turun dari kotak
real picture tau nie..
aku sempat snap pic motor uncle n korang boleh tgk sama x ngan cite aku



knpa aunty x duduk je blakang uncle??
sbb tmpat duduk uncle ade tmpAt menyandar belakang khas...
so,aunty terpaksa duduk dalam kotak...
kesian kn?
mereka pon beredar pulang ke rumah....

tambahan : payung kat motor tu mesti mereka ni penjaul kan?
kesiannya..

intipati : -cinta memerlukan pengorbanan yg sangat luar biasa..tahniah aunty!
             -semangat yg kuat utk teruskan kehidupan..tahniah uncle!
             -ingatlah,masih ada yg lebih susah kehidupan mereka                           

'SAYANGI BUAH PINGGANG ANDA'

ALLERT : entry yg aku masukkan adalah benar n bkn halusinasi aku sahaja
(**bukan niat utk mengjaja mslah org tp utk perkongsian jua) 



mulut cik tin : makan makanan yg berzat,elakkan makan makanan yg membahayakan kesihatan ;)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...