25 February 2011

isi perutku

hallo...
kembali lagi aku kat sini..!
semenjak ni aku bz la sikit...
bz ngan mcm2 hal..!

aiseh...nak hidup perlu makan kan??
aku sempat la nak share ape yg aku suapkan..
agak2 sedap n terliur x??

taraaa!! tembikai..!!
mana cukup la..!
 
ni haaa..!!

nasi kerabu made in kedah





  
buah mempelam cicah asam!!slurrp!
amacam??ada rase terliur x??
tak??!!
dush3!!
tp aku memang hantu mempelam laaa...
xpernah aku lepaskan peluang kalau ade yg murah hati ajak aku mkn...

bab nasi kerabu lak kalau plus dgn ikan kering n budu
memang menusuk laa!!
tak terkata sedap punya!

**ingat lagi kalau dulu2 pergi pasar mlm
selalu cari nasi kerabu n air tebu...

aku ni type telan je semua kecuali...nasi!
nasi??supergila xmkn nasi..!!
haahaa..kena tipu laa...
**hodohnye beruk tu gelak..!xreti diam lak..sikit2 dah la..!

aku ni xmkn binatang yg kte panggil
'ikan keli','belut' dan seangkatan mereka..
aku xboleh tgk kulit hitam berkilat ni..
hanya ikan dlm laut je aku makan
made in sungai punya aku xlepas nk telan jgk..

------------------------------------------------------------------------------------------------
 
next!!
panjang cerita ni tp aku cut n cut n cut k!
al-kisah kerana mulut kumpulan aku *budak sem3
kena buat moskot rumah kuning
sempena sukan kolej aku la..

so..setelah duk pikiaq..bincang..pikiaq..bincang selama 7mlm 7hari
kami bersetuju buat ''phua chu kang''!!

tp sape perlu jdi??
aku??haaaa...semua setuju fatin blh jadi!!
aku yg cumil ni jd 'pck'??
mne ade pck yg cumil thap aku nie?? lalalala..:)

so,demi semangat aku setuju dgn ikhlas
tp janji layan aku mcm anak emas raja!!kihkihkih...
kami bersama buat persiapan...chech it out!

rambut dari paper n plastik sampah
kasut but pinjam n kami spray 
 jeng..jeng..jeng..hasilnya???
xbarapa nk jadi sbb aku sgt cumil!!


taraa!!
dihimpit penyokong setia
aku paling cumil..!!haha
gatai..!!
bersama puan..syg puan!
at the end : moskot kami menang..!!
yuuhhuuu!!
hasil titik peluh dan semangat yg xputus2...
sayang kawan2 ku!!!

nota kaki cik aten :- jangan merokok,jauhi asap rokok
                                -amalkan ambilan air kosong 2-3L sehari


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...